Gaara - 2008-10-28 20:53:09

Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.

Przywódca Klanu:
Specjalizacje: Fuuton


Jutsu klanowe:

Mushi Yose no Jutsu
http://i30.tinypic.com/4fdox.jpg
Chakra: 0
Opis: Odrazu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią się jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Niezależnie od ilości umieszczonych robaków na ciele przeciwnika traci on 50pkt chakry
Genin - 1.000 robaków
Chunin - 2.500 robaków
Jounin - 5.000 robaków
E. Jounin - 10.000 robaków
Sannin - 25.000 robaków
L. Sannin - 50.000 robaków
Kage - 100.000 robaków

Mushi Bunshin no Jutsu
http://i31.tinypic.com/6r0cx3.jpg
Ranga: Genin
Chakra: 100 x1
Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.

Kikaichou no Jutsu
http://img216.imageshack.us/img216/4196/aburameshinopu5.jpg
Ranga: Chuunin
Ch: 150
Opis: Atak za pomocą insektów, podstawowy ruch ofensywny klanu Aburame. Moze wyrządzić duże szkody. Bardzo ciezko jest uciec przed tym atakiem pojedynczemu shinobi.

Mushi Zetsudama no Jutsu
http://img152.imageshack.us/img152/4554/13shinoaburamechp394pg1ts8.jpg
Ranga: Chuunin
Ch: 150
Opis: Jedno z lepszych defensywnych technik klanu Aburame. Polega ono na wytworzeniu ściany z insektów która chroni przed Ninjutsu i taijutsu. Ta technik jest znacznie lepsza niz wodnasciana czy sciana z piasku.

Mushi Kabe no Jutsu
http://i27.tinypic.com/2i08x8i.jpg
Ranga: Jounin
Chakra: 250
Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Jest to rozbudowany Mushi Kabe no Jutsu. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.

Konchuu Misikamu no Jutsu
http://img527.imageshack.us/img527/4829/bugwallat8.jpg
Ranga : S-Jounin
Chakra: 600
Opis : Technika bardzo brutalna, polegająca na wysłaniu robaków, by weszły one do ukladu krwionosnego przeciwnika, by nastepnie robaki wyssały całkowicie chakre wroga oraz stopniowo zablokowaly przeplyw krwi i spowodowaly zawaly poszczegolnych miesni. Przeciwnik traci 10% podstawowej chakry co ture. Gdy jego chakra sie wyzeruje przciwnik przegrywa.

Mushi Dama
http://i31.tinypic.com/o0v32g.jpg
Ranga: Sanin, Przywódca klanu
Chakra: 1000
Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobic.

www.predorio.pun.pl www.way-of-ninja.pun.pl www.domowewynalazki.pun.pl www.mybike4life.pun.pl www.andrzeje.pun.pl