Zostań prawdziwym Shinobi!
Uwaga!!! Bronie imienne może mieć tylko jedna osoba z tym że np.( miecz Orochimaru moze mieć ktoś z nickiem Naruto ale wtedy tylko on może ją mieć więc kto pierwszy ten lepszy)
Sztylety
Ryo: 2000
Opis: Pod bandażami ( są w zestawie ) mamy ukryte dwa sztylety które wysuwają się i wsuwają wedle naszej woli. Bardzo groźna broń dająca nam przewagę gdyż przeciwnik nie będzie spodziewał się takiego ataku.
Tanto
Ryo : 4000
Opis: Jest to katana z zapieczętowaną białą chakrą dzięki czemu jest szybsza i potężniejsza niż normalna katana . Dzięki chakrze w środku , ostrze jest o parę milimetrów większe niż się wydaje , tak jak w przypadku jutsu Hien , jednak tutaj jest to aktywne przez cały czas.
Ksunagi - Orochimaru
Ryo: 5500
Opis: Legendarny miecz Kusunagi. Przechowujemy go w swoim ciele , jeśli chcemy go użyć wyjmujemy go sobie z ust , po walce wkładamy go sobie ponownie do gardła. Jest to miecz lekki , wyważony i ostry . Przypomina katanę jednak jest dłuższy oraz łatwiej się nim walczy , dodatkowo możemy sterować nim nawet jeśli nie trzymamy go w ręce.
Buława
Ryo: 1800
Opis: Tak naprawdę kupujemy zwój dzięki któremu przywołujemy oburęczną buławą w kształcie olbrzymiej muszli (nie klozetowej ! ) z ostrymi kolcami naokoło . Jedno celne uderzenie wgniata przeciwnika w ziemie , jednak jest to broń ciężka i trudno się ją operuje a by się dobrze zamachnąć potrzeba trochę czasu.
Ksunagi - Sasuke
Ryo: 5000
Opis: Stare Kusanagi Orochimaru .Nic nie może powstrzymać ostrza tego miecza.
Wachlarz
Ryo: 1000
Opis: Ogromny wachlarz z trzema kropkami. Dzięki niemu możemy korzystać z niektórych jutsu żywiołu Fuuton.
Nunchaku - Gai
Ryo: 4000
Opis: Broń używana przez Gai'a przeciwko silnym przeciwnikom. Poręczna broń o dużym zasięgu zadająca duże obrażenia. Najlepszi potrafią odbijać kunaie czy shurikeny przy pomocy nunchaku.
Kosa z trzema ostrzami - Hidan
Ryo: 15.000
Opis: Tylko jeden normalny gracz może ją mieć ! Jest to kosa z trzema ostrzami która zadaje ogromne obrażenia , jest lekka i łatwo się nią włada. Dzięki linie przyczepionej do rączki możemy nią rzucać i przyciągnąć do siebie .
Kastety
Ryo: 2000
Opis: Są to kastety używane przez Asume . Zaletą tej broni jest to że łatwo się nią walczy , jest lekka i mała przy czym zadaje bardzo duże obrażenia . Jeżeli dodamy do tych kastetów jutsu "Hien" przeciwnicy powinni uciekać .
Katana - Hayate
Ryo: 800
Opis: Jest to zwykła katana z tą różnicą że dzięki tej katanie możemy wykonać raz w czasie misji / walki Taniec Pół Księżyca za darmo - nie tracąc chakry .
Wielki kunai
Ryo: 900
Opis: Powiększony kunai . W przeciwieństwie do swojego małego odpowiednika ta wersja kunaia jest przeznaczona do walki w starciu . W walce w dystansie kunai zadaje duże obrażenia lecz leci wolniej niż mniejszy , trzeba naprawdę wyśmienicie władać bronią by nim dobrze rzucić , poza tym stracić 900 ryo za jeden rzut , chyba się nie opłaca.
Gariantou
Ryo: 1500
Opis:Przy każdym machnięciu z końcówki miecza wylatuje Teppoudama , oczywiście jeśli tego chcemy.
Kubikiri Houcho - Zabuza
Ryo: 4000
Opis: Długi obszerny miecz jednak przy tym jest super lekki. Jego ostrze jest niezniszczalne i nie może zostać użyte przeciwko swojemu panu. Przy jednym zamachnięciu można nim zabić wielu wrogów.
Raijin - Nindaime
Ryo: 6500
Opis: Prawie niezniszczalny miecz Nindaime .Przy każdym celnym uderzeniu razi przeciwnika prądem zadając dodatkowe obrażenia. Raz na misje / walkę miecz ten jest w stanie sam wykonać Chidori Sword , przy czym my nie tracimy chakry.
Sameheda - Kisame
Ryo: 10000
Miecz pokryty łuskami który potrafi pochłaniać każdy rodzaj chakry i przekazywać ją swemu właścicielowi. Pochłanianie chakry i przekazywanie swojemu panu polega na tym że jeżeli przeciwnik wykonuje jutsu które 'kosztuje' ,np. 100 pkt. chakry i zostanie on trafiony Samehedą , technika zostaje przerwana i 50% chakry z tego jutsu czyli w tym przypadku 50pkt. przechodzi dla właściciela miecza.
Tykwa Gaary - Zajęte przez: Gaara
Ryo: 12000
Tykwa (plecak) w którym gaara nosi piasek ktory jest dla niego dużą ochroną ponieważ przy uderzeniu nawet z dużą szybkością i dość dużą siłą piasek błyskawicznie wymyka się z tykwy i broni właściciela. Dodaje 200pkt chakry
Offline