Zostań prawdziwym Shinobi!
Granat dymny
Ryo: 110
Opis: Po wyciągnięciu zawleczki ze granatu zaczyna szybko wydobywać się szary dym dzięki któremu możemy uciec niezauważeni przez przeciwników. Przez ten dym nie widzą użytkownicy sharingana czy byakugana.
Shuriken demona wiatrów [SDW]
Ryo: 160
Opis: Przy sobie można mieć max jednego ! Dużo większa forma shurikena czyli dużo większe obrażenia. Takim shurikenem możemy bez problemu zabić nie jedną osobę. Jednak nie można mieć wszystkiego , ten shuriken jest nieporęczny i trzeba się naprawdę wysilić żeby nim rzucić na czym tracimy dużo czasu , więc łatwo zablokować rzut.
Lodowe bomby
Ryo: 180
Opis: Są to małe kuleczki które przywiązujemy do kunaia . Gdy kunai osiągnie swój cel kuleczka wybucha zamrażając wszytko w promieniu jednego metra.
Kunai
Ryo: 30
Opis: Podstawowa broń każdego ninja. Można nim rzucać oraz walczyć wręcz . Ciężko nim zabić w walce z dystansu , jednak jeśli trafimy w głowę lub serce przeciwnik zginie. Najgroźniejsze jest połączenie kunaia z wybuchową notką.
Shuriken
Ryo: 20
Opis: Podstawowa broń każdego Shinobi. Shuriken to czteroramienna gwiazdka , jest bardzo poręczny i świetny w walce z dystansu . Zaletą shurikena jest to że możemy wyrzucić ich parę na raz . Nie da rady zabić czy nawet poważnie zranić przeciwnika jednym shurikenem , jednak większą ilością możemy tego dokonać .
Woda bohaterów
Ryo: 600
Opis: Każdy może mieć przy sobie najwyżej jedną taką czarkę z wodą. Po wypiciu tej magicznej wody odzyskujemy połowę naszej chakry dlatego kupywanie tej wody opłaca się tylko Shinobim wysokiej rangi.
Pigułki żołnierzy
Ryo: 400
Opis: Można zażyć maksymalnie jedną pigułkę wciągu jednej misji / walki . Jeżeli połkniemy tą pigułkę nie odczuwamy zmęczenia , regeneruje się 10% naszego HP oraz zwiększa się nasza siła i szybkość , jednak pigułka działa tylko przez pięć postów.
Wybuchowy dzwoneczek
Ryo: 80
Opis: Przedmiot podobny do wybuchowej notki jednak jest to dzwoneczek. W przeciwieństwie do wybuchającej notki , dzwoneczek możemy przyczepić do senbona. Obrażenia powodowane wybuchem takowego dzwoneczka są zbliżone do siły wybuchu notki.
Stalowa linka
Ryo: 150 x 10m
Opis: Dzięki stalowej lince możemy przywiązać kogoś lub coś do , np. drzewa. Kawałkiem tej linki możemy też dusić . Jest ona bardzo wytrzymała ( pewnie dlatego że jest stalowa) dlatego ma wiele zastosowań .
Granat oślepiający
Ryo: 240
Opis: Po dziesięciu sekundach po wyrzuceniu granat wybucha oślepiając wszystkich wkoło na parę sekund. Nie umiejętnie rzucenie może spowodować że oślepimy siebie samego. Bardzo przydatny gadżet jeżeli chcemy nawiać lub zaatakować od tyłu.
wybuchająca notka
Ryo: 80
Opis: Wybuchająca notka jak mówi nazwa , wybucha mogąc poważnie zranić. Notkę możemy owinąć wokół kunai'a i rzucić . Jeżeli trafimy np. w brzuch i kunai się wbije a notka wybuchnie centymetry od ciała przeciwnika może go to zabić. Tych notek możemy używać także jako pułapek .
Senbon
Ryo: 140 x 10
Opis: Są to 10 cm igły przystosowane do walki w dystansie. Bardzo groźna broń jeśli umiemy się ją posługiwać. Normalny shinobi nie jest w stanie dotkliwie zranić przeciwnika senbonami jednak po odpowiednim treningu możemy sparaliżować i ostatecznie zabić wroga celując w jego punkty witalne.
Kolce makibishi
Ryo: 100 x 10
Opis: Makibishi to trzyramienne małe gwiazdki. Są trudne do zauważenia dlatego najskuteczniejsze są jeśli użyjemy ich jako pułapki . W walce z dystansu są one mało efektowne i nieporęczne.
Katana
Ryo: 500
Opis: Miecz samurajski. Jest lekki , poręczny i ostry do tego stopnia że można nim przeciąć włos . W odpowiednich rękach bardzo groźna broń. Jednym celnym machnięciem możemy pozbawić wroga głowy bez większego wysiłku.
Offline